Ұлттық бірыңғай тестілеу қорытындысы.

Мектептің ҰБТ  дайындығының негізгі ұстанымы: үміткерлерге нәтижеге бағдарланған сапалы білім беру.

             «Білім туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 55-бабында білім сапасының ішкі бағасын жүзеге асыру мақсатында,жалпы орта білім беретін мекемелерде оқитын оқушыларды қорытынды аттестаттаудың бір тәсілі ретінде ұлттық бірыңғай тестілеуді өткізу қарастырылған.

                                                      Түлектердің ҰБТ-ға қатысулары:

оқу жылы түлектердің саны ҰБТ-ға қатысқандардың саны қатысу деңгейлері %
2014-2015 18 18 100 %
2015-2016 27 26 96,2 %
2016-2017 26 25 96,2 %
2017-2018 64 64 100 %
2018-2019 53 51                96 %             

Ұлттық бірыңғай тестілеудің нәтижесі:

       Жоғары 100-140  ұпай жинаған  оқушыларды  салыстыратын болсақ:

Оқу жылдары Оқушы саны пайызы
2015-2016 9 34,6%
2016-2017 7 28%
2017-2018 37 58%
2018-2019 19 37%

Оқушылардың таңдау пәндері.

Оқу жылы түлектер саны физика (%) биол  (%) географ саны  (%) Д.тарих саны  (%) ағылш.т   (%) матем  (%) химия (%) АҚҚ   (%)
2016-2017 25 8(32%) 4 (16%) 8 (32%) 6 (24%) 2 (8%) 13(52%) 2 (8%) 5(20%)
2017-2018 64 20(31% 15(23%) 20(31%) 10(16%) 10(16% 34(53%) 12(19% 3(5%)
2018-2019 53 5(9%) 7(13%) 6(11%) 7(13%) 7(13%) 9(17%) 6(11%) 1(2%)

      2018-2019 оқу жылында таңдау пәндері қатарынан математика,биология,география,физика пәндерін оқушылардың басым көпшілігі таңдаған,себебі қазіргі уақытта мамандық таңдауда сұраныс техника,медицина және экономика жағы болғандықтан,оқушылар өздерінің мамандық таңдауына байланысты жаратылыс-математикалық бағыттағы мамандықтарды таңдаған.Мектептің  бағыты ЖМБ болғандықтан оқушылардың басым бөлігі ҰБТ-ның таңдауы пәні бойынша 79 % ЖМБ пәндерді таңдаған,ал 21 % ҚГБ пәндерін таңдаған.

Қорытындылай келе ҰБТ –ның жақсы жақтары:

  • ҰБТ –да 53 оқушылар деңгейді растады;
  • 19 оқушы 100 ұпайдан артық ұпай жинады
  • Кейбір оқушылар ҰБТ –да өздерінің бағаларын жоғарлатты;